W jaki sposób przekazać 1% podatku?

1% podatku może oddać każdy przy okazji rozliczenia rocznego PIT. Wystarczy wypełnić poprawnie odpowiednie rubryki w formularzu PIT. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, PITy 2013 program Ci pomoże. Rozliczenie PIT zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim rośnie zainteresowanie sposobem rozliczenia. Wielu podatników już traktuje 1% podatku jako swój obowiązek, ale jest też spora grupa, która ignoruje tę możliwość z różnych powodów. Najczęściej obdarowywane są fundacje pomagające dzieciom, ale ludzie nie są też obojętni na los zwierząt w schroniskach.

Komu mogę oddać 1% podatku?

1% podatku możesz przekazać na organizacje pożytku publicznego, które znajdziesz na liście Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Jednak części swojego podatku nie można przeznaczyć na organizacje działające w przemyśle spirytusowym, tytoniowym, paliwowym i elektronicznym.

Jak przekazać 1% podatku?

Kiedy już wybierzesz fundację, której chcesz przekazać 1% podatku, musisz wpisać dokładnie:
    • numer KRS
    • kwotę w wysokości dokładnie 1% podatku
Tutaj znowu można powołać się na zalety PITy Program 2013, który wszystko uzupełni za Ciebie i wyliczy właściwą kwotę podatku, zrobi to poprawnie i skutecznie. Spróbuj oddać 1% podatku z Programem PIT 2012 Pobierz go i przetestuj. Jeśli z jakiegoś powodu nie oddasz 1% podatku przy rozliczeniu PIT 2012, masz na to prawie 6 lat w korekcie! Pobierz PIT, wypełnij i miej to za sobą, ale pamiętaj o 1%. Formularze PIT 2012, na których można oddać 1% podatku to PIT 28, 36, 36L, 37, 38 i 39. Pamiętaj, że PIT-28 musisz rozliczyć do 31 stycznia 2014 roku.ulga prorodzinna formularze pit pit 36 pit36 ulgi rozliczenie roczne Ciekawostki podatkowe ulga za internet rozliczenie podatkowe pit 20122013 program pit